Sayfalar

29 Mart 2014 Cumartesi

1 kalıp 6 bluz

Blog açmadan önce merakla takip ettiğim dikiş etkinliklerinden birine ilk kez blog sahibi olarak katılıyorum.Henüz blogu yönetmeyi bile beceremezken neden böyle bi işe kalkışıyorsun demezsiniz inşallah =)
Bana kursa gitmedendeçok güzel  dikiş dikilebileceği konusunda cesaret veren KENDİN DİK.COM İrem hanımdır (kendi bilmesede ) bu güzel etkinlikte irem hanımın güzel fikri.Yetişemeyeceğimi sanıp üzülürken son anda hızlı bir haftayla bende hazırlandım etkinliğe

Kullandığım kalıp 2013şubat 135 nolu bluz
Ön parçayı gazete kağıdına aktarıp ortadan istediğim bu dalga şekliinde kestim.Yanlız yakayı aktarırken bıraz kaydırmışım makası fazlaca dağınık bir yaka oldu.

İkinci bluz nerdeyse bir sene önce etek yapmak için aldığım tülle detaylandı.Arabın derdi kırmızı pabuç hıkayesı biran önce giymek için can atıyorum =)
En sevdiğim bu oldu bluzlerim içinde.Aslında daha canlı bir yeşil ama fotoğraf makınam bozuldu tam bunları üzerimde fotoğraflacakken.Ve telefonumda renkleri oldukça farklı çıkardı. Bu bluz için yaptığım değişiklikte kol kalıbını kısaltıp ucuna manşet ekledim.Ve yaka yaptım.



Buda aynı kalıbı daha önce ilk kullandığım bluzum.Hiç değişikliğe gidilmemiş orjınal hali
Ve buda ilk volanlı yaka denememi gerçekleştirdiğim bluzum.Aslında yeşil bluzun kumaşı volana daha uygundu ama bu kumaşı belli bir kıyafetimle kullanacaktım ve bu tarz bı yaka gerekiyordu.Volan yapımı çok basitmiş meğerse =) 



İşte bu kadar basitmiiş..
VEEEEEE SİZE EN ÖNEMLİ DETAYI SÖYLEYEYİMMİ?
Ben bu bluzlerin ( kırmızı hariç ) herbirini kaça malettim biliyormusunuuuuuz?
Kumaşları sadece ve sadece1tl idi kimi 2 metre kimi 1.5
aksesuarlar bluzlerden pahalıya geldi =)

15 yorum:

  1. Hepsini cok begendim işte dikiş dikmenin güzelliği
    Hem çeşit, hem istedigin model ve beden vede uygun fiyat
    Hepsini guzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :-) bi sure sonra magazalardaki fiyatlarin ucuklugu insani rahatsiz ediyor enayi yerine.koyuldugu hissi veriyor insana :-)

      Sil
  2. Ellerine sağlık. Çok güzeller. Senin bloğunu sitemde link vererek ''Kardeş Bloglar'' olarak alıyorum.
    Tetyana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tetyana.bende sizi eklemekisterim ama henuz blig kullanmayi cozebilmis degilim.takip ettigim bloglari bile paylasamadim henuz.

      Sil
  3. Harika olmuşlar volanlı yaka detayını gösterdiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel , bravo gercekten. :)

    YanıtlaSil
  5. Bende sizi arıyordum. Irem Hanımın etkinliği sayesinde buldum. Hepsi çok güzel ve yaratıcı olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimi arıyordunuz =) nerden nasıl =) teşekkür ederim

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de çok güzel olmuş. Burda'nın yıllardır yaptığından daha güzelini yapmışsınız. Bir kalıptan bir sürü model. Ellerinize sağlok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) özlem hanım teşekkür ederim.burdayı üç beş aldıktan sonra kendimi enayı yerine konulmuş hissetmeye başladım zaten =) aynı kalıbı çiçekli kumaşla yapınca anlaşılmıyor sanıyorlar herhalde =)

      Sil
  8. Ellerinize sağlık. Hepsi de çok güzel olmuşlar. Bende sizi etkinlik sayesinde tanıdım geldim blogunuza.Ben burdaları almaya devam ediyorum her ay daha ama :))

    YanıtlaSil
  9. Süper olmuşlar,ben de yeni makina aldım ve bu ara dikişe fazlasıyla merak salmış durumdayım,kızımdan fırsat bulamıyorum ama pes etmek yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadı hayırlı olsun herşeyin başı merak makınayıda aldıysanız çocukla benim gibi biraz ağır aksakta olsa başarırsınız

      Sil