Sayfalar

27 Kasım 2015 Cuma

Anne kiz takimimiz

Efinim uzmanlar dermiski çocuklar aileleriyle takım giyinirse bundan olumsuz etkilenirmis .Sizler bu konuda ne düşünürsünüz bilmem.Ben haklı bulduğum taraflar olsada genel anlamda katilmoyorum bu görüşe.Yani bence takım olarak giyilen seyin de önemi olsa gerek diye bi savunma yapıp,kızım benle takım olmasa da zaten böyle etekler giyecek diyerek isin içinden sıyrılıyor ve aylar önce dikip yine aylar önce fotograflamis olmama rağmen bir iki çocuklu ana yoğunluğundan dolayı yayinlayamadigim bebek mevlidi kombinimizi yayinliyorum
Aslında kesim ve dikim asamalarinida fotograflamistim fotoğrafların çoğunu kaybettim :)
Bu minik kuşumun etegi

Bide kocaman bagcikli bi sac bandinyapayim dedim ama malesef kisa yapmisim istedigim gibi baglanmadi

Terzi olan annannemden klos etegi pratikten kesmeyi ogrendim ve ilk denememi yaptim

Kumasla yeni tanistik.satici mat saten dedi.Tafta pahali gelince bunh gosterdi ve bende durusuna bayildim.Tam istedigim gibj kabarik duruslu ve astar istemeyen bir kumasti.Veeee2 metre kumastan 3 tane etek diktim.benim etegim ilk kez denedigim yarim klos model.Kizima ve 8 yasjndaki kuzenimeyse tam klos diktim.gordugunuz gibi benim etekten arta kalan alt koslerden iki etek cikiverdi bende cok mutlu oldum ama malesef 3lu bi kombin fotosu alamadik cunku kuzenim uzaklarda.
Ha buarada kendjme diktigim yarim klos tarifinide nebihannakcanin anlatimindan yaptim.


14 yorum:

  1. ikinizde çok güzel olmuşsunuz. Kumaşın rengi çok güzelmiş sizi açmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kızımı bahane edip aldım ama ne yalan soyliyim bende bayıldım bu renge :)

      Sil
  2. Anne kız çok tatlı olmuşsunuz maşallah rabbim nazarlardan korusun :)) Bu anne kız kombin olayını hiç duymamıştım her modelde olmasa da bazen sizinki gibi çok hoş görüntüler çıkıyor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aycancim her zamanki gibi güzel yorumların için :)

      Sil
  3. Maşallah çok şirin kombinleriniz :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuşsunuz :) maşallah
    bloğuma beklerim sizi sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. İlk kez duyuyorum ebeveynlerle çocukların aynı giyinmesini uzmanların onaylamadığını. Ama bence öyle sevimli oluyorlar ki. Aynı sizin gibi. Çok şekersiniz, maşallah. Takibe aldım. Bana da beklerim. guzelisleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Maşallah çok güzel olmuşsunuz :)) hele rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil