Sayfalar

29 Temmuz 2015 Çarşamba

Bebek şalvari

Herkese mutlu aksamlar
Her yayinimda herkese mutlu aksamlar dilerken icimi buran biseyler oluyor malaesef.Hayat devam ediyor aci gercek bu.yurekler yansada....
Bebeklede olsa ben bos durmam dikerim diyordum insallahmi demedim ne =) bu parcayi diktikten sonra makinam bozuldu.Geri dikise aljnca igne alttaki parcaya carpip kiriliyor.Sansimi zorlamayayim dedkm ve tamire gitmek uzere kaldiddim.Ama kizcemin ilk elbisesini diktim.Malum izmirde sicaklar şile bezinden bi elbise ve altinada kilot niyetine bi salvar dikeyim dedim.Acemice  oldu biraz



aslinda pacalari firfirli hayal etmistim ama makina lastigi gecmeyi beceremeyince bel lastigi takmak zorunnda kaldjm ve istedigim goruntuyu yakalayamadim.ama salvar formunda denedigim yontem basarili oldu.meraklisi varsa detaylar su sekilde
once kumasi bebegimin boyuna gore bir kare olarak katladim




sonra bel bollugunu ayarlamam icin bebegimin bi esofmanini baz alip bel oyuntusu ayarladim



iste bizim kare kumastan kesilen salvarin mantigi bu.alttaki sivri kisimlardan bacak yeri aciliyor.malesef netten buldygum resmi kaybetmisim.o modelde bilek kisminda enli bant vardi.ve cok hostu ama bebekte kullanisli olmayacagindan bennyapmadim
tabi dersenizki bu takimi kac kez giydi.iyice sicaklar bssmadan bir kez giyebildi.suanda sadece bi atletle bile heryeri isilik icinde kuzucugumun.sizlere bu satirlari yazarken oturxugum yere yapismis bulunmaktayim =) en kisa zamanda makinamin tamir olmasi ve cici bici dikislerle karsinizsa olmak dilegiyle 


2 yorum:

  1. Süpermiş yaa ellerine sağlık bu yöntem hiç aklıma gelmezdi :)))

    YanıtlaSil
  2. merhaba güzel kızını güle güle büyüt ciciside pek yakışmış ellerine sağlık inş. marifetin kızınada geçer ...izlemeye aldım , bende beklerim http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil