Sayfalar

21 Ağustos 2014 Perşembe

etek etkinliğimiz 2

etek etkinliğimizin  ikinci postasınıda paylaşmaka için diğer katılımcı arkadaşları   cook bekledim ama kimseden ses çıkmayınca ikinci posta için link bırakan tek arkadaşımızın eteğinide yayınlamaya karar verdim  

                                                  detaylar için hobi manik
ayrıca diğer arkadaşlarda söz verdikleri linki bırakırlar diye kednisini geride bıraktığım için hobi manik arkadşımdan af dilerim
 bu postu yaynladıktan sonra dikiş dünyamın etkinlik eteğini yayınladığını gördüm ve hemen onuda posta ekliyim dedim =)

7 yorum:

  1. Ferhan kız ,ben hiç unutmuşum link bırakmaýı.kusura bakma canım hemen gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  2. http://dikisdunyasi.blogspot.com/2014/08/lacivert-etkinlik-etegim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) valla tesadüfün bçöylesi bende blogları gezerken eteğini gördüm ve posta ekldim daha sonrada senin yorumunu gördüm =)

      Sil
  3. Etkinliğe katılacağım dedim. Katıldımda ama geç kaldım. İşlerim öyle yoğun ki :) Etkinlik diye başladığım ama yetiştiremediğim 2 eteğim var. Bloğumda yayınladım. Yoğunluktan bloglarada bakamıyorum. Yazını görmemişim. Ama ben sözümü tuttum ve diktim :)

    YanıtlaSil
  4. Onca etek kumaşı duruken bu etkinlik yakalayamasamda iyi geldi sağol

    YanıtlaSil
  5. Ayy canim yaa bak nasil utandim simdiii :( Ben kizima bayramlik bir elbise iki tanede etek dikicektim bayram temizligi telasinda anca elbiseyi bitirebildim.. Ve etkinlik oldugunuda unuttum gitti :(
    Cok mahcubum canim ozurdilerim acaba elbise olurmuki onu yayinlasam

    YanıtlaSil
  6. canım çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil