Sayfalar

4 Haziran 2014 Çarşamba

benimde mimim olduu =)

Herkese hayırlı akşamlar
Sevgili fatma hanım dikiş dünyam blogunda beni mimlemiş bende bu mimleri severek okuduğum için cevaplamak istedim
                                                          1.Telefonun nerede ?
                                                          yatak odamda şarjda
                                                                2.partnerin ?
                                                                     Kocacım =)
                                                                3.saçların ?
                                       Hiç sormayın kuaför şeriine uğradılar berbatttt
                                                                    4.annen ?
                                                     Allahım yokluğunu göstermesin
                                                                      5.baban ?
                                                          telaşe müdürümüz
6.en çok sevdiğin eşya ?
ayy düşündümde eşyaya özel bi düşkünlüüm yok sanırım
7.en son gördüğün rüya ?
perde alıcamda gündüz baktığım perdelere gece kaldığım yerden devam ediyordum =)
8.hayalindeki araba?
mercedes
9.içinde bulunduğun oda ?
oturma odam azıcık da buyuk olsa
10. korkun ?
börtü böcek
11. on sene içinde ne olmak istiyorsun ?
4 çocuk annesi bir iş kadını 
12. sen ne değilsin ?
subjektif
13. en son yaptığın şey ?
oğlumu uyutmak =)
14. üzerinde ne var ?
eşofman
15. senin hayatın 
tekdüze
16. Moralin ?
hayallere daldıysam iyi
17. şuan ne düşünüyorsun ?
bitmeyen bahar temizliğimi
18. senin bilgisayarın ?
bilgisayaraım pert şuan emanet bilgisayarla takılıyoruz
19. Bira ?
allahım tanıştırmasın
20. Aşk ?
Aşk bittiiii =) geriye ne kaldı sankiiii 
benim mimlediklerim

3 yorum:

  1. Aaa beni mimlemişsiniz . Çok sevindim , düşündüğünüz için teşekkürlerrr :) :) ilk mimim :)

    YanıtlaSil
  2. Cevapların çok hoş. Yanıtladığın için teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil